loading...
کلوپ فیلم وبازی
سید حسنی بازدید : 212 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی قفس طلایی با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/95xg03imzuqopzh7q2w.jpg

 

خلاصه داستان :  داستان فیلم قفس طلایی در مورد امیر فرزند کوچک خانواده ایزدی بزرگ است که با امید کسب موقعیت‌های بهتر از سوی پدرش به خارج از کشور فرستاده می‌شود ولی پس از چندی به دلیل بروز اختلافاتی رابطه امیر با خانواده‌اش قطع می‌شود و منصور برادر بزرگتر امیر برای بازگرداندن وی به آمریکا می‌رود اما…

سید حسنی بازدید : 243 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی آزمایشگاه با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/ghsjobtx1bz7htlxdkc3.jpg

 

خلاصه داستان :  “آزمایشگاه” داستان جوانی شهرستانی و دست و پا چلفتی (فرهادِ قهرمان) است که ازقضا شاگرداول رشته علوم آزمایشگاهی است که پس از اتمام موفقیت آمیز دانشگاه، برای استخدام و آغاز فعالیت کاری وَ به پیشنهاد یکی از همکلاسی های دوران دانشگاه(نیلوفر) به آزمایشگاه پدرِ نیلوفر آمده تا از تنها رقیبش که تنبل ترین همکلاسی دانشگاهش نیز هست، بهتر باشد و شغلِ کار در آزمایشگاه را تصاحب کند.

سید حسنی بازدید : 507 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود فیلم ایرانی سر پیری و معرکه گیری با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/ucnipti88eenhtsbeyan.jpg

 

خلاصه داستان : شک و ظن بی‌مورد و زیاد رعنا، مدت‌هاست که محمود را عذاب می‌دهد. سهراب دوست قدیمی محمود راهی را برای اثبات حسن نیت محمود به او نشان می‌دهد که ماجراهای جالبی رقم می‌زند.

سید حسنی بازدید : 256 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی بچه های لواسون با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/37fieu40pn9zysz2brx.jpg

 

خلاصه داستان فیلم بچه های لواسون : دو نوزاد همزمان در یک بیمارستان، در محله ای در لواسانات متولد می شوند. در دوران کودکی دوستی صمیمی بین آن دو شکل می گیرد ولی شرایط، آن ها را از هم جدا می کند.

سید حسنی بازدید : 280 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی همبازی با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/1biin9bkm03ta55j34t.jpg

 

خلاصه داستان :  امین پسر ۴ ساله تنها فرزند خانواده برای داشتن همبازی در خانه از پدر و مادرش می‌خواهد که با آوردن نوزاد به جمع خانواده او را از تنهایی بیرون بیاورد اما پدر و مادر به علت مشکلات مالی نمی‌پذیرند. امین با اصرارهای فراوان آنها را بر سر دوراهی قرار می‌دهد که بین آوردن نوزاد یا داشتن یک کره الاغ، یکی را انتخاب کند تا او در خانه همبازی داشته باشد…

 

سید حسنی بازدید : 252 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی آخرین سرقت با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/d6h4uiqxh5dahc8nf2e.jpg

 

خلاصه داستان :   ناصر خلاف کار خرده پایی است که با دزدیدن قالپاق و ضبط ماشین روزگار می گذراند. او در یکی از همین سرقت‌ها در اتومبیلی را باز می‌کند اما داوود را می‌بیند که در اتومبیل نشسته. آنها از دیدن هم جا می‌خورند اما با رسیدن صاحب اصلی اتومبیل با هم فرار می‌کنند و مشخص می‌شود که هر دو خلاف کار هستند. بحث‌های آنها برای تقسیم پول و قطعات اتومبیل مسروقه به جایی نمی‌رسد؛ پس با هم درگیر می‌شوند و داوود، ناصر را نقش زمین می‌کند. ناصر از هوش می‌رود و داوود که دوستانش او را دیوید صدا می‌زنند، او را به خانه‌شان می‌آورد. در خانه، خواهر داوود، فیروزه ناصر را مداوا می‌کند و آنها به هم دل می‌بازند. داوود و ناصر تصمیم می‌گیرند اتومبیل را بفروشند. اما ناصر گواهینامه مالک اتومبیل را پیدا می‌کند. داوود پی می‌برد اتومبیل متعلق به مژگان است؛ دختر رییس شرکتی که سال‌ها پیش داوود در آنجا کار می کرده و به او علاقه داشته. اما با به زندان افتادن داوود، مژگان هم ناپدید می‌شود. او با موبایل مژگان تماس می‌گیرد. مژگان از او می‌خواهد اتومبیل را به او در شمال برساند. داوود و ناصر تصمیم می‌گیرند به شمال بروند و برای اینکه کسی به آنها شک نکند، فیروزه را هم همراه خود می‌برند. علاقه ناصر به فیروزه باعث می‌شود مادرش را هم با خود به سفر ببرد تا در راه با فیروزه آشنا شود. ولی مادر ناصر از ابتدا بنای ناسازگاری را با فیروزه می‌گذارد. این چهار نفر در حالی با هم به شمال می‌روند که جمشید، آنها را در تمام این مراحل تعقیب می‌کند. او در تماس با فردی که رییس صدایش می‌زند، گزارش لحظه به لحظه را از اتومبیل به او می‌دهد. آنها در هتلی اقامت می‌کنند اما داوود و ناصر شب را در اتومبیل می گذرانند. صبح در یک لحظه که ناصر به هتل می‌رود و داوود برای تماس گرفتن با مژگان از اتومبیل پیاده می‌شود، مادر ناصر و فیروزه برای گشت و گذار و خرید، اتومبیل را با خود می‌برند. ناصر و داوود به تصور به سرقت رفتن ماشین با جمشید که در تعقیب آنها بوده، درگیر می‌شوند. رفتار تند مادر ناصر با فیروزه باعث به هم خوردن تمرکز فیروزه و تصادف آنها می‌شود. پلیس در بررسی صحنه تصادف پی می‌برد که….

سید حسنی بازدید : 270 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی یکی میخواد باهات حرف بزنه با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/vki0261nx3prkce38mqc.jpg

 

خلاصه داستان :  یک سانحه رانندگی، لیلا را ناچار به رویارویی مجدد با گذشته اش می کند و این رویارویی او را در مواجهه با فراز و نشیب هایی قرار می دهد. لیلا یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد…

سید حسنی بازدید : 200 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی تسلیم سرنوشت با لینک مستقیم و کیفیت عالی


http://niloblog.com/allup/images/ngrmfdy1k1u2h59ie.jpg

 

خلاصه داستان فیلم تسلیم سرنوشت : دیوید یک شرخر است و عاشق دختری به نام شانیا می‌شود. او تصمیم می‌گیرد شانیا را همراه خود به زور ببرد ولی با پیدا شدن محافظ مخفی این دختر، اتفاقات گوناگونی برای دیوید رخ می دهد… .

سید حسنی بازدید : 207 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
53868 هدفون فرزاد فرزین 30 روز 3000 ریال  
53867 لحظه ها فرزاد فرزین 30 روز 3000 ریال  
53866 من و تو فرزاد فرزین 30 روز 3000 ریال  
53865 برگرد فرزاد فرزین 30 روز 3000 ریال  

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1,976
  • بازدید سال : 15,084
  • بازدید کلی : 195,107
  • پاپ اپ