loading...
کلوپ فیلم وبازی
سید حسنی بازدید : 213 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا صادقی بنام گل نازم + متن آهنگ

ترانه سرا : رضا صادقی / آهنگ: کاور / تنظیم : شجاعت شفاعی / ویولن : سینا زند


http://s1.n63.ir/images/h2gzkjc5dm0ep52lxox.jpg

متن آهنگ رضا صادقی بنام گل نازم

من با تو خوبم بس از نگاهت

باز زنده میشم از روی ماهت

وقتی که سیرم از هر چی که بوده

وقتی که دنیا کبود لبخندت با منه

وقتی خرابم از درد عالم از رنج دنیا بد میشه

حالم وقتی می بینم عشق تو نگاته

باور دارم خدا هم لبخندش با منه

گل نازم.روح زخمیم و با تو میسازم

با توسر ریز شعر و آوازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

تگ دوم آهنگ رضا صادقی بنام گل نازم

رنگ چشات از دریای نازه

عشق تو بودن عین یه رازه

من این صدام و از با تو دارم

جونم واست می ذارم چون میارزی گلم

وقتی غرورم با من صبوری

پژ مرده میشم وقتی که دوری

بانوی آبی هم زاد بارون

سختی ولی چه آسون تسکین میدی دلم

گل نازم روح زخمیم و با تو میسازم

با توسر ریز شعر و آوازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 18,980
  • بازدید کلی : 199,003
  • پاپ اپ